ColombiaColombia
Detalle
ISBN 978-628-7623-38-5

Practices from experiential pedagogy to motivate students in the English subject: Case study: Students with academic lag at the Santo Tomás University

Autores:Velosa López, Jacquelin
Ruiz, Claudia Bibiana
Toro González, José Andrés
Editorial:Editorial Navegante S.A.S
Materia:370.7 - Estudio y enseñanza de la educación
Clasificación Thema::JN - Educación
4CTB - Para los estudios de pregrado o equivalentes
CJAD - Enseñanza y aprendizaje de idiomas: segunda lengua o lengua adicional
Público objetivo:Profesional / académico
Disponibilidad:Disponible
Estatus en catálogo:Próxima aparición
Publicado:2023-08-21
Número de edición:1
Número de páginas:195
Tamaño:17x24cm.
Precio:$40.000
Encuadernación:Tapa blanda o bolsillo
Soporte:Impreso
Idioma:Inglés

Reseña

This work explores and proposes a powerful pedagogical tool for teachers and students that, in recent years, has shown its effectiveness in stimulating learning and motivation for those who have difficulties in English: Experiential Pedagogy. Through this innovative approach, it seeks to transform the way in which academic lag is faced in the classroom, offering practical and experience-based strategies to motivate and empower students, accompanied by technological tools that make education a active process that leaves traditional paradigms aside.

Contáctenos:

Cámara del Libro. Calle 35 No.5A-05 / Tel. (571) 6017441231